Pages

Monday, November 30, 2009

Adore Dora


Sorry cilok gamba korang untuk upacara pemujaan. Hahaaha

Aku suka gila couple nih. tatau kenapa. maybe diorang dah mandrem aku supaya aku suka tengok diorang. (ape alasan cam cilaka nih)

Diorang suweeet sgt. Hahahahahaha. Kenal diorang kat UM ni la.



Aku suka gila trio nih. Rase leh mati kalau diorang jadik jiran aku. They made my day. Aku tengah clear kan back logs nih untuk equipment TND. Bosan. Tapi, Billie Joe tengah teman aku. Dia pengganti din. Hehe.
----------------------------------
Semalam tengah main The Sims dapat phone call. Azri call ajak lepak. Fuh lama gila tak lepak sama. Last jumpe 3-4 tahun lepas. So, lepak kat mamak area NZ ngan Zu Liyana. Used to be best friend tapi lepas pindah skolah teknik masing-masing dah busy dengan hidup masing-masing.
Zu dah keja kat Citibank area KLCC. Si Azri Najmi dah keja JPJ kat perlis. Dah siap kuar keta. Alhamdulillah makin kaya kawan-kawan aku.
p/s: Dapat poster Lee Min Ho sbb beli Body Lotion kat Etude House.

No comments: