Pages

Friday, August 12, 2011

1.

Its been a while aku biarkan blog ni kosong. Almost a year. Banyak yang dah jadi dalam hidup aku sekarang. Banyak benda yang datang. Banyak benda yang pergi.

Aku suka menulis. Bila aku sedar aku tulis di alam maya which is sesiapa pun boleh baca, aku jadi MALAS NAK UPDATE! bolehhh? Lepas aku sedar ramai kawan yang baca blog aku, aku jadi rimas. Feeling superstar gitu. Aku mula menulis balik dalam Diary..like a old time.

Aku bercinta selama 6 tahun kemudian bertunang. Tinggal lagi 4 bulan menjelang pernikahan kami.
Aku kehilangan insan tersayang. Atok. Tak mampu nak tulis apa apa lagi pasal atok. Sakit hati ni sebab menanggung rindu yang terlampau. Aku redha. Cuba kumpul kekuatan untuk hadapi semua ni. Aku bajet aku kuat. Rupanya.
Aku kehilangan kerja yang aku impikan. Freelance planner untuk Microwave. Atas alasan apa aku tak pasti. Aku redha.
Aku accident dah 2 kali sejak ada motor ni. Semua kena area ampang. Rosak tangan aku.
Aku masih kerja di company yang sama. Dah masuk tahun ke 2 setengah dah. Still takda kenaikan gaji. Still takda kenaikan pangkat. Yang ada workload yang berlambak.

Aku nak cari rumah untuk duduk lepas nikah nnt. Banyak pulak masalah. Ya Allah.

No comments: