Pages

Monday, June 14, 2010

Ikhlas lah

Kawan ni kena ikhlas. Kalau kau tak ikhlas baik tak payah kawan. Kau jangan buat taik ngan orang lain sebab hidup ini macam RODA aja. Kejap kau kat atas, kejap kau kat bawah.

Aku seorang yang pandai bermuka-muka. Cukup pandai. Kalau aku benci seseorang ni aku cukup pandai nak cover line kebencian aku kat dia. Haha. Ini adalah anugerah yang aku ada. Tapi, bermuka-muka ni ada tahapnya. Aku rasa aku tak mampu nak tahan lagi.

Kenapa wanita yang lanjut usia (30 ke atas) ni mesti mencari suami orang? Kenapa? Cukup aku keliru. Kau tak fikir ke perasaan isteri tu? Anak-anak dia? Kau tau kau bahagia. Tolong lah. Menjadi kepantangan aku bila main hal-hal macam ni.

Nak bermuka-muka pon dah tak larat.
MELUAT GILOS!

ok bye.

3 comments:

fira azhar said...

tabah ea wahai kakak kandung kuh!!!

myrainbowdreams said...

ye2.. tabah la ye..

nOna aZhar said...

yeha yeahhha