Pages

Friday, April 2, 2010

Sweetchat & Arwah Meor




Damn! Busy gila ok. On 29th Mac aku MC. The next day sampai office tgk ada Hadiah atas meja.
A bundle of AA's need to be verify. Aku hanya mampu tarik nafas & senyum aje. Well, tgk la seminggu dua ni mesti aku moody-down-moody. Sbb aku stress. Takpe. Kerja pelan2.

Last Tuesday after office hour hang out ngan Kak Rose & Kak Husna kat Sweetchat. Semua makanan dia best-best. Aku tgk menu terus nak makan Pulut Kuning & Rendang Ayam. Mcm lah tak penah makan pulut kuning. Gelabah je. Kak Husna order Smoked Spaghetti ape tah. Haha. Actually kuah spaghetti tu mcm Masak Lemak Daging Salai. Sumpah!! Haha. Kak Rose makan Black Papper Spaghetti yang memang sedap! Umph!

Pis yoww Kak Husna!!

Kak Rose :)

Nasi Kunyit with Rendang Ayam. (4.0 Star)

Selekeh kan ye aku tau!

Muka kekenyangan

Gembira muka Kak Husna lepas makan. hahahaha

Semangat bercerita. Hoyeh!


So geng, aku rekomen Sweetchat ni kat korang. Harga memang best. Berbaloi juga. Ada banyak manisan masakan melayu mcm Bubur Pulut Hitam, Durian Pancakes and many more. Google saje Sweet Chat ok. Ia terletak kat Berjaya Times Square, LG Floor kat Centre side.

Aku google je gamba ni sbb hari tu lak amek pon.


AL-FATIHAH untuk arwah Abg Din Beramboi.

-1966-2010-








No comments: