Pages

Friday, January 3, 2014

2nd Year of Marriage

Assalamualaikum,

So, last Monday, 9 Dec 2013 anniversary kami yang ke 2 tahun. Alhamdulillah. Tak sangka dah 2 tahun kami bersama. Memang hidup alam rumah tangga ni TOUGH gila. Dengan kehadiran Muhammad Afeef Ali bertambah tambah meriah la famili kecik aku nih.

Din, my husband seorang yang sangat TIDAK romantik. Sepanjang 5 tahun bercinta tak pernah aku dpt bunga. Yes, sad but true. Pernah dpt hadiah masa celebrate 1 year anniversary couple Din just bagi anak patung anjing besau badan aku & bantal LOVE. ok dah tu cita lama.

Then, on our 2nd year of marriage anniversary Din tak kasi aku cuti on that day. Dia insist aku kerja walhal dia tu cuti. Hmmm. Aku mmg tak suspek apa2 la kan sbb din being romantik or suprise2 mmg not him la kan. So, tgh aku siap2 nak gi opis dia ckp ada org call kata ada parcel kat opis. Aku kena amek. Dah--- aku pk apa pulak barang online shopping yg aku dah beli ni. So, cecepat gi kerja. Aku soh org tu just deliver to pak guard je parcel tu.

Sampai opis, siapkan kerja semua. Sampai la nak kuar lunch, din msg tanya barang apa yg sampai tu? Aku baru teringat nak amek. So, jalan pi pak guard kat East Wing.

Jeng jeng jeng.... ada bunga--ROS--MERAH--24kuntum!!!!

i was like........ REALLY EXCITED! SUPER SAIYA PUNYA EXCITED.

ittew allu... hahaha


and ada siap card tulis ..... " LOVING YOU IS LIKE BREATHING, HOW CAN I STOP? "


romantik habis kau Din... iols suka! hahaha!

Sampai malam aku dok menyengih.

Oh malam kami dinner kat  Toowoomba Deli & Meats (Steak House). Not bad jugak. Aku mkn Aglio &
Din makan Mix Grilled. Price ok! Service ok! Reccomended for semua. Hihi.



Heeeeeeee!~ Tata

2 comments:

ilyamel said...

wauuu~ mane x menyengih.24 kuntum tu..happy 4 u.. Sama lah spesis x romantik..tp ni dah kira romantik sgt dah..hehe

Wan Rose said...

wowwww......:)