Pages

Monday, June 18, 2012

Rekahan

Minggu ni dah masuk 28 minggu. Maknanya dah 7 Bulan aku mengandung.
Dan pada hujung 27 minggu lepas ... rekahan tersebut telah keluar. 
Ya!! Rekahan di perut. 

Oh nightmare.
Tengok badan sendiri depan cermin memang dah tak cantik. *kau cantik sgt ke dulu nona?*
Harap-harap suami boleh tutup mata & terima diri aku ni setelah rekahan tersebut timbul.

Oh masa Mid Valley baby expo hari tu ada beli Coco Butter untuk prevent stretchmarks. Tapi sampai sekarang tak pakai-pakai lagi.

Bila rekahan ni dah ada...sendiri mau ingat la nona yer. Rekahan ni still baru. Tak banyak pon!  

Google Image *bukan perut aku duhhh*

Well, aku cuba treat rekahan ni mcm selulit je la. Bahaha! 

Pregnancy membuatkan aku malas nak ulit badan sendiri. Body lotion yg beli kat Sephora untuk 1st night dulu dok takat tu je la sbb aku tak guna-guna. Sapu kat badan din bagi dia wangi instead of aku yang wangi. LOL.

Ini Serius.


Note to The Little One : Ada stretchmarks pon Mak tak kesah janji awak sehat kat dalam perut sana! Jumpa September ni ya! Muahhh

No comments: